środa, 15 stycznia, 2025
Strona głównaPozostali operatorzyKoniec bezpłatnego pakietu #Freemium w Virgin Mobile

Koniec bezpłatnego pakietu #Freemium w Virgin Mobile

Reklamy
Reklamy

Obecny rozwój telefonii komórkowej sprawił, że operatorzy prześcigają się w ofertach i promocjach chcąc odpowiedzieć na rosnące zapotrzebowania swoich klientów.

Reklamy

Reklamy

Reklamy

Największy polski operator MVNO – sieć Virgin Mobile, poinformował ostatnio w swoim komunikacie, że od dnia 27.08.2018r. klienci nie będą już mogli aktywować darmowego pakietu #Freemium. Pakiet ten był oferowany przez Virgin Mobile od 15 października 2015 roku i zapewniał co miesiąc bezpłatne 300 MB transferu danych, 30 minut rozmów wychodzących oraz 30 SMS-ów, można również było dokupić do niego pakiety dodatkowe – w niższej cenie. #Freemium był innowacją na rynku i jednocześnie jedną z najbardziej rozpoznawalnych ofert, wyróżniał on sieć na tle konkurencji. Można domniemać, że pakiet nie przynosił zysku i dlatego też z niego zrezygnowano.

Reklamy

Virgin Mobile Mini w zamian za #Freemium

W zamian za #Freemium Virgin Mobile postanowiło zaoferować swoim klientom dwa nowe pakiety na kartę – pierwszy z nich, to #mini3, którego cena wynosi 3zł miesięcznie zapewnia on dokładnie to samo, co oferował dotychczas pakiet #Freemium, czyli 300MB internetu, 30 minut rozmów do wszystkich sieci oraz 30 SMS-ów; można go aktywować kodem *222*03#. Drugi pakiet – #mini9, w cenie 9zł miesięcznie daje użytkownikom znacznie większe możliwości, tj. 1GB internetu, 300 minut do wszystkich sieci oraz 300 SMS-ów; aktywacja następuje po wpisaniu kodu *222*09#. Operator twierdzi, że dzięki nowym pakietom, klienci, którzy korzystają z prepaid zyskają większą elastyczność w korzystaniu z usług. Grażyna Piotrowska – Oliwa, prezes Virgin Mobile Polska wypowiedziała się następująco na temat nowych pakietów: „Nowa oferta pakietów MINI to wyjście naprzeciw potrzebom biznesowym, ale przede wszystkim propozycja dla osób dotychczas korzystających np. z oferty FREEMIUM. Minimalna opłata za podstawowe usługi telekomunikacyjne dostępna dla każdego była dla Nas priorytetem przy tworzeniu tej oferty. Jednocześnie jest to ewolucja oferty, którą wprowadziliśmy prawie trzy lata temu. Od tamtego czasu na rynku wiele się zmieniło. Zmieniły się też potrzeby klientów”. Problemem może być jednak fakt, że w tym pakietach zapłacimy dodatkowo za wysyłanie wiadomości MMS, które w dzisiejszych czasach są bardzo popularne. Dobra wiadomość jest taka, że ważność obu pakietów wynosi 30dni, a oferta dostępna jest od 27.08.2018r.

Dodatkowe usługi

Nowe pakiety – #mini3 oraz #mini9, podobnie jak było to w przypadku #Freemium, dają klientom możliwość dokupienia dodatkowych pakietów, które obniżają ich rachunki. Użytkownik, jeśli uzna, że opisane pakiety są dla niego niewystarczające, może dokupić dodatkowy pakiet 120 minut za 5zł, 400 SMS-ów za 3zł i 1GB za 1zł. Dzięki tym dodatkowym pakietom klienci mogą dostosować ofertę do swoich indywidualnych potrzeb. Dodatkowe pakiety będą wliczać się w cykliczność pakietów #mini3 lub #mini9.

Reklamy
Reklamy
Reklamy
Reklamy
Reklamy
Janusz Tomaszewski
Janusz Tomaszewski
Doświadczony analityk i specjalista z zakresu telekomunikacji i nowych technologii. Od wielu lat śledzi dynamiczne zmiany na polskim rynku operatorów, dostarczając rzetelnych analiz, aktualnych informacji oraz prognoz dotyczących rozwoju branży. Jego publikacje pomagają zarówno konsumentom, jak i przedsiębiorcom zrozumieć trendy, ofertę usług, a także nowe regulacje prawne.
POWIĄZANE ARTYKUŁY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Popularne wpisy

Najnowsze komentarze